Digital hantering av ostrukturerad information
DocCom lösningen heter MoveDoc™ och den är framtagen för att fånga, tolka, bearbeta och hantera ostrukturerad information som t.ex klientdata i form av dokument av olika slag, brev och inkommande filer från kunder.
Effektivare affärsprocesser med digitalt arkivsystem
DocCom lösnnig heter FindDoc™ och är framtagen för att samla all verksamhetskritisk information i ett professionellt digitalt arkiv för ökad effektivitet och säkerhet kring information. Ett digitalt arkivsystem ger oanade möjligheter att t ex ”goggla" företagsinformation, knyta samman information, dela information och starta automatiska processer med larmfunktioner.
Direktkontering av leverantörsfakturor
Vår lösning heter InvoiceDoc™ och den är framtagen för att fånga, tolka, bearbeta och hantera fakturor. En lösning som automatiskt tolkar väsentlig information från leverantörsfakturor direkt in i ert ekonomisystem.
Bättre kontroll med elektroniskt attestsystem
DocCom lösning heter FlowDoc™ och den gör att man på en ekonomiavdelning skannar in alla leverantörsfakturor som sedan via ett digitalt attestsystem ålägga berörd person att attestera de ankomna leverantörsfakturor via ett webb-baserat gränssnitt med koppling till ekonomisystemet. Allt för snabbare och effektivare hantering av leverantörsfakturor.
Automatisk tolkning av affärsdokument
DocCom lösning heter SendDoc™ och den vänder sig till företag som är i behov av att fånga, tolka, bearbeta och hantera strukturerad information som t ex avtal, följesedlar, beställningar, fraktsedlar, reklammationer, ansökningar mfl.